خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/11 - 16:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پیامی؛

خون شهید اسماعیل هنیه موجب تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت شد

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی یادآور شد که خون شهدای فلسطینی و محور مقاومت به خصوص شهید اسماعیل هنیه، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با صدور پیامی در پی ترور و شهادت اسماعیل هنیه یادآور شد که خون شهدای فلسطینی به خصوص شهید اسماعیل هنیه، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر و ما بدّلوا تبْدیلًا

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه به دست سفاکان رژیم کودک کش صهیونیستی موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

دشمنان اسلام و امت اسلامی بدانند که خون شهدای فلسطینی و محور مقاومت به خصوص شهیداسماعیل هنیه، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت گردیده و به فضل الهی پاسخ محکم و مناسب داده خواهد شد.

بدون‌شک به لطف الهی و مبارزه مردمان فلسطینی و محور مقاومت، مقاومت بیش از پیش مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر در اندیشه آزادگان جهان خواهد شد.

عروج این اسطوره مقاومت و خدمت‌گذار صدیق و عزیز جبهه مقاومت، مجاهد خستگی‌ناپذیر، مخلص و خیر را به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مردم شریف ایران و فلسطین و غزه و همرزمان و خانواده شهیدپرور آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان هم نشینی با اولیای الهی و مغفرت و علو درجات مسئلت می‌ نمایم.

حسینعلی شهریاری

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 381488
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار